Кошик пустий.
Гарантія та повернення
Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатку №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).
ЩО МОЖНА ПОВЕРНУТИ?
Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:
- товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994;
- ви виявили заводський дефект товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон);
- товар не був у вживанні і не має слідів використання;
- товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;
- товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Покупець має право відмовитися від замовленого товару у будь-який час до його передачі в сторону кур’єрської служби.
ПРОЦЕДУРА ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Якщо Ви виявили, що куплений вами товар має неналежну якість, тобто не може бути використаний за призначенням (має вичерпаний термін придатності, заводський брак) на момент його отримання, то Ви маєте право на повернення., Надішліть нам на електронну пошту [email protected] c позначкою «Повернення»:
1. Документ, що підтверджує придбання товару покупцем саме в нашому магазині.
2. Фотографію товару, на якій видно брак/дефект.
3. Фотографію упаковки. Упаковка повинна бути збережена в обов’язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.
Після цього з вами зв’яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
При підтвердженні дефекту/браку товару вам буде необхідно пред’явити сам товар, направивши його на адресу компанії, який озвучить вам менеджер. При цьому вам не доведеться нести ніяких додаткових витрат.
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Відмінність елементів дизайну або оформлення, від заявлених в описі на сайті, не є ознакою неякісної або не функціональні товару.
Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
При оплаті замовлення за допомогою платіжної банківської картки на сайті, повернення грошових коштів можливе тільки на банківську карту, з якої здійснено оплату.
При оплаті в інший спосіб, грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем.
Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності кур’єра або співробітника пошти, пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить у разі неналежної якості (тобто виробничого браку), відмовитися.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії про вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на пошті або пункті самовивозу.
Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур’єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.
З усіх питань Ви можете зв’язатися з нами за телефоном: +380665847828