Питання та відповіді

Оплата і доставка

Як оплатити замовлення онлайн?

При оформленні замовлення, після вказівки способу доставки та вибору інформації про одержувача, вам будуть запропоновані можливі варіанти оплатити замовлення. Вам потрібно обрати “оплата картою” і за допомогою сервісу онлайн оплат потрібна сума буде списана з вашої картки. Ми приймаємо картки Visa і Mastercard. Мінімальна сума замовлення 200 грн.

Чи є післяоплата та самовивіз?

Так. Для роздрібних замовлень є послуга післяплати та самовивозу зі складу в місті Суми. Детальніше можна дізнатися в розділі Оплата і Доставка

Чи є доставка закордон?

Доставка за кордон здіюснюється службою Нова Пошта. Всі питання з приводу доставки можна уточнити у менеджера. Teleglam: +380950561418 Пошта: shelfie.com.ua

Гарантія та оригінальність продукції

Як запевнитись в оригінальності продукції?

Ми працюємо тільки з оригінальною косметикою, безпосередньо з брендами в Південній Кореї, Угорщині та Великій Британії. На всі позиції є сертифікати оригінальності від виробника. На бренд PURITO є українські сертифікати.

Чи можу я повернути своє замовлення?

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатку №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.). Детально дізнатися про це можна в розділі Гарантії та повернення

Які терміни придатності у косметики?

Вся косметика має терміни до 2024-2026 року. Ви завжди можете уточнити точні терміни придатності будь-якої позиції у менеджера Shelfie перед замовленням.

Для оптових клієнтів

Як стати гуртовим клієнтом?

Всі гуртові замовлення зараз приймаються в нашому Telegram каналі. Там доступні умови співпраці та актуальний прайс. Для того, щоб отримати посилання на канал, напишіть нашому менеджеру: Teleglam: +380950561418 Пошта: [email protected] На будь-які питання завжди готовий відповісти наш менеджер.

Ви співпрацюєте з фізичними особами?

Так. Для нас неважлива юридична форма ведення вашого бізнесу. Головне, щоб косметика придбалась для реалізації клієнтам.

Хочу почати продавати косметику, ви можете допомогти?

Так! Наші менеджери завжди готові допомогти зробити перше замовлення з ходових позицій і надати будь-яку допомогу.

Інші питання

Як зареєструватись на сайті?

Для створення облікового запису на сайті натисніть на кнопку Особистий кабінету. Введіть номер мобільного та код підтвердження, який надійде в SMS повідомленні. Після реєстрації Вам будуть доступні: історія замовлень та відгуків, збереження актуальних адрес доставки.